ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

ﺩﻟﻢ ﺷﮑﯿﺎ ﻭ ﺗﻢ ﻟﻪ ﺗﻮ ﺟﯿﺎ ﺑﻮﻡ
ﺗﻮﻧﯿﺶ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﻪ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﻟﻨﯿﺎ ﺑﻮﻡ
ﮔﻼﺭﻩ ﺭﺍ ﺳﮑﻢ ﺷﺮﻁ ﺑﻮ ﻟﻪ ﺩﺍﺧﺖ
ﻟﻪ ﺍﯼ ﻣﻠﮑﻪ ﻧﻤﯿﻨﻢ ﺍﺭ ﭘﯿﺎ ﺑﻮﻡ
ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ ﺍﯼ ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ ﺍﯼ ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ
ﻭ ﺳﺎﯾﻪ ﯼ ﺯﻟﻔﮑﺖ ﺑﮕﺮ ﻡ ﻭ ﺁﻣﺎﻥ
ﺍﮔﺮ ﻫﻮﺳﺎﮐﺘﺎﻥ ﭘﺮﺳﯽ ﻭﭘﯽ ﯾﻮﺵ
ﻏﺮﯾﺒﯽ ﺑﯽ ﮐﺴﻪ ﺷﻮﻫﺎ ﻭ ﻻﻣﺎﻥ
ﺩﻟﻢ ﺑﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻭ ﺩﺭﺩﻡ ﮔﺮﺍﻧﻪ
ﻫﻨﺎﺳﻢ ﭼﻮ ﺩﻡ ﺁﺳﻨﮕﺮﺍﻧﻪ
ﻫﻮﺍ ﺗﭗ ﻧﻢ ﻭ ﺷﻮﮔﺎﺭ ﺯﻣﺴﺎﻥ
ﮐﻤﯽ ﺗﮏ ﺑﺎﺭﻩ ﻭ ﺭﺗﺮ ﺳﺮﺩﻣﺎنه

نظرات (۱)

  • امید ابراهیمی
  • دس خوش کاکه فره شیرین بو ......

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی