ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

سلام و صد درود!

به نام خدا یک سوال؟!

ما چمان از نویسندگان بلاگ های معتبر کم است؟!عایا؟!
چرا ما نمیتوانیم مثل انها رسا بنویسیم و خود از نوشته ی خود لذت ببریم!
اندر این حکایت ما هم امدیم و دستی در نویسندگی بردیم!
فکر کردیم فکر کردیم فکر کردیم ....
اخرش تنها کلمه ای که به دهنمان آمد  " هیچ " بود ، هیچی نه خود هیچ بود!
اخرش هم خود نفهمیدم چه تحریر کردم! 
یکی از دوستان عزیییییز مان فرمودندی ( :D) ای دوست شما که دایره ی واژگان فوق گسترده ای دارید چرا از آن برای نوشتن استفاده نمیکنید؟!
اینجانب هم در خدمت دوست عزیز چنین فرمودم : " هیچ"!!!
خووانندگان محترم در یابند هیچ یعنی سکوت !!!
سکوت خودش دنیایی از حروف و کلمات و معانی بسیار است!!!
همان طور که دوست دوران نوجوانی ما " برنارد شو Bernard Show " برای ا گفت که :
""" سکوت؟! من باید ساعت ها سکوت خود را بشکنم تا بتوانم سکوت را برایتان توضیح دهم """
....
جدی خودم هم نفهمیدم چه گفتم!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی