ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

چقد زود میگذره ، چقدر زود داره فرصت ها میره ، چقدر زود داره دیر میشه!!!
یادش بخیر وقتی بچه بودیم برای هر لحظه یه خوشی کوچیک داشتیم اما الان چی؟! برای هر لحظه یه مشغله ی فکری داریم که نمیزاره از زندگی لذت ببریم! 

مشغله هایی که خودمون ساختیم و بزرگشون کردیم!!! چرا ما برای کار و مال داریم زندگی میکنیم؟! چرا برای زندگی دنبال کار و مال نمی گردیم!!؟!
همیشه سر خودمون رو به کار هایی که اخرشم معلوم نیست چه فایده ای داره ، گرم کردیم!!!
بیاین این روزای اخر سال رو به شاد کردن خودمون و اطرافیانمون بپردازیم!!!
مگه چقدر وقت داریم برای شاد کردن دل یه نفر دیگه؟! شاید الان یکی منتظره تو بری بهش بگی "دوست دارم" شاید منتظر یه شاخه گله،  شاید شاید شاید ...!
نزارید یه روز به فکر این بیافتید که چرا کاری که قرار بوده رو انجام بدید ، انجام ندادید!!!
جای افسوس نزارید!

برای همه آرزوی خوش وقتی میکنم ، خوش وقت که باشی خوش بخت هم هستی!!!

سال نو مبارک!

نظرات (۳)

روزای آخر سال روزای پیدا کردن خودمونه 
موفق باشین
پاسخ:
:)
به به به ، وبلاگ خوبی داری
خوشمان آمد ، مطالبت هم عالیه ، ایول
این حرفایی هم که نوشتی از ته دلت بوده یا کپی کردی ؟
اگه خودت نوشتی که فوق العادس ولی اگه کپی کردی بازم خوبه .
پاسخ:
سلام خوبی اسمایل جون؟!
نه بابا خودم نوشتم!!!
کپی کردن مطالب که مزه نمیده واس وبلاگ نویسی!!!!

ممنون که اومدی
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی