ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۰
  • ۰

سلام و صد درود!!!

جوونای امروز ما با یه چالش پیش رو هستن که نسل های قبل گمتر باهاش دست به گریبان بودن!
اونم اسمش " کنکور " هست!!!
این بلا آنچنان گریبان گیر است که حتی در خوش ترین لحظات نوجوانی آماده است تا خوشی را به کامتان تلخ نموده و شما را به اعماق فکر فرو می برد که در آینده چه چیزی در انتظار مان است!!!

....
خود بنده از طفولیت با کنکور دست به گریبان بودم و هر روز در فکر کنکور بوده و هستم ، فکر کنم پیر شوم هم این کنکور دست از سرما بر نمی دارد!!!
القصه آمدیم بگوییم که بله کنکور فقط چیزی جز کوفت کننده ی تعطیلات نوروز و از بین برنده ی خوشی های زندگی نوجونان بیش نبوده و کلا شایعه ای بیش نیست!!!

به درود!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی