ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

 تشکر اقا جواد ظریف کشور ما!
فک کنم همین الان بیشتر مردم ایران به داشتن چنین پسر قدرتمندی خوشحالن، من که دارم مغرور میشم به خاطر این همه توانایی!!!
همه میگفتن به جایی نمیرسن ، هیچی نمیشه ، اما دیدیم که اقای ظریف پسر خلف وطن داره طوفان میکنه و کاری می کنه کا ما و فرزندانمون هر نسل او رو به یاد داشته باشیم!!!
ساعتها مذاکره به نظرتون برای چیه؟! این همه فکر کردن و فشار تحمل کردن برای چیه؟!
پول؟!تهدید؟!
نه این ها همش بخاط ملت ایرانه ، برای ما ، برای من!
اومدم بگم آقای ظریف واقعن ممنونم که نشون دادی من تسلیم نمیشم!!!



آقا جواد ممنون!

نظرات (۶)

به نظرم شما زیادی خوشبین هستید!
پاسخ:
شاید!!!  خوش بینی بد نیس!
والا من تو سیاست خیلی وارد نیستم...
ولی طبق حرفایی که از اساتیدمون شنیدم، ما تو این توافق نه تنها چیزی به دست نمیاریم، بلکه چیزایی که داریم رو هم از دست میدیم...
نیروگاه آب سنگین اراک... سانتریفیوژها... همه یا قراره از کار بیفتن یا تحت نظر سازمان انرژی اتمی مدام چک بشن!
گروه مقابل هم قراره بعد از اینکه ما همه بندهایی که توافق کردیم رو انجام دادیم و سازمان انرژی اتمی راستی آزمایی کرد(که عمرا این راستی آزمایی تموم نمیشه و باز یه بهونه ای میارن) تازه فقط تحریمای هسته ای رو بر می دارن که چندان شاهکاری نیست!
فکر نمی کنم آقای ظریف کار مهمی انجام داده باشه!
اینطور که پیداست داریم یه قراردادی می بندیم تو مایه های ترکمانچای و این چیزا!
درسته آب و خاک نمیدیم، اما زحمات دانشمندای هسته ای خودمون رو که بدون هیچ امکاناتی این نیروگاه ها رو تاسیس کردن دو دستی تقدیم 5 + 1 می کنیم!
پاسخ:
قبول ندارم!
ظاهرا هنوز معلوم نیست چه اتفاقی افتاده!
پاسخ:
انشالله خیره
و این رو هم:
http://avazmusic.blog.ir/1394/01/صحبت-های-اوباما-بعد-از-مذاکرات-هسته-ای-13-فروردین
و این رو هم ببینید نظرتون رو بگید:
http://hashti.blog.ir/post/lozan

پس این لینک چیه...!!!؟؟؟؟
این لینک رو میگم ببینید نظرتون رو منم بدونم:
http://jalebe.blog.ir/1394/01/syasat(55)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی