ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۰
  • ۰

دارم به لحظات حساس زندگیم نزدیک میشم ، سر یه چند راهی موندم ، هر کدومشم یه یه جایی میره که نمیشه امتحانش کرد!
توی این لحظات به خدا خیلی بیشتر از قبل نیاز دارم ، تا حالا که همش کنارم بوده و میخوام از این به بعد هم کمکم کنه و کنارم باشه!!! به اطرافیانمم نیاز دارم اما ...!
توی این برهه زمانی خیلی حساس ، فقط تمرکزم رو گذاشتم روی این موضوع!!!


برام دعا کنید!

نظرات (۱)

یا حق
پاسخ:
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی