ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۰
  • ۰

دیروز تولدم بود!
دیروز هیچ فرقی با بقیه روزا نداشت جز اینکه یه سال به عدد یکان سنم اضافه شد!!!
به مادرم گفتم مادر امروز تولدمه گفت
" بچه هام بزرگ شدن و هیچ خوشی ندیدن ، بعد یه نفس عمیق از ته دلش کشید"
این جملش من رو تو فکر فرو برد ، خیلی حس بدی بود!
تازه من دوران اوج زندگیمه ، اما فکر پیری اومد سراغم ، واقعا فهمیدم دلم چقد پیره ، چقدر سرد شده دلم نمیتونه کسی رو دوس داشته باشه، خیلی حس بدیه!

برادرم یهو اومد گفت " پیر شدی خودت خبر نداری"
جدی انگار دارم پیر میشم ولی خودم خبر ندارم! 


پیر شدن خوب نیس  :(


این اهنگو گوش کنید لطفا  


رفتی - علی زند وکیلی - IRmp3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی