ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

او اگر بخواهد آتش هسته ها را

گلستانی بهاری کند ؛ چه در خورشید ؛ چه در زمین

او اگر بخواهد مرغان آهنین را

به کوه  بکوبد


او اگر بخواهد

آب را خون می کند

او اگر بخواهد زمین را

وارونه می گرداند

 

کو آنکه خواهان اوست چه  بر صلیب ؛ چه  در اوج آسمان

کو آنکه خواهان اوست چه  بر نی ؛ چه  بر باد  راهوار

کو آنکه خواهان اوست

 

او اگر بخواهد

از گورها مردانی با شمشیر های آخته

برآرد

او اگر بخواهد سپاهی آتشین را

در دره ای فرو گیرد

او اگر بخواهد

سفره ای بهشتی بگسترد که هر چه از آن خورند و بیاشامند

پایان نپذیرد

او اگر بخواهد چشمه و شیر شتر

از تخته سنگ برآرد

 

کو آنکه خواهان اوست چه  بر نی ؛ چه  بر باد راهوار

کو آنکه خواهان اوست چه  بر صلیب ؛ چه  در اوج آسمان

 

مهدی فر زه (میم . مژده رسان)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی