ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

رفتی که من از غصه بمیرم،به جهنم
یا روز و شب آرام نگیرم،به جهــــنم

بی بال و پرم،رفتن تو فاجعه ساز است
هر چند به دام تو اسیرم،به جهنــــــــم

گفتی که مقصرمن ِ بی حوصله هستم
بگذار همین را بپذیرم،به جهــــــــــنم

رفتی و مهــــــم نیست برایم که بگویند
معشوقه ی یک پستِ حقیرم،به جهـــنم

امسال، ولنتاین، بدون ِ تو ،چه بـــــهتر
پیراهن ِ زر دوزِ حریرم به جهـــــــنم

کم کم دل ِ من از تب و تاب تو می افتد
یادآوری ِ دیر به دیرم به جهنــــــــــــم

ای کاش که تصمیم به برگشت نگیری
حتی اگر از غصه بمیرم،به جهنـــــــم




همه چی به جهنم...

نظرات (۱)

سلام....وبلاگ خیلی خوبی داری. شعر بسیار زیبایی بود.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی. من یه نسخه پیچم و تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقهای جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم بیای و نظرت رو در مورد نوشته هام بگی.
پاسخ:

       حتما
ما رو لینک کنید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی