ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۱
  • ۰

لذت داشتن تو

مثل لذت گرفتن ماه است

در مشت

مثل له کردن و مچاله کردن ماه.

طوری که

همه ی نورهایش

از لابه لای انگشتهایت بریزد پایین...
شر شر...

لذت داشتن تو

مثل در آغوش گرفتن خورشید است.

گرم و سوزان.

طوری که

بدنت سرخ سرخ شود

از حرارتش....

مثل بوسیدن آب است.

هر چه بیشتر می بوسی اش

عمیق تر

می شود.

می خواهی

همه اش را

با لبهایت بگیری

اما همه اش لابه لای وجودت گم می شود

لذت داشتن تو

مثل بادی است که نمی دانی از کدام طرف می وزد

خودت را رها می کنی در دستهایش

می بردت به مکان های ناشناخته ای که بین زمین و آسمان

معلق

هستند

نه پله ای دارد تا زمین

نه راهی به آسمان

جایی که دیوارهایش از ابر است

نرم و سفید و محو

دیوارهایی که با

مشت تو

می آمیزند...

دیوارهایی که

سرت را

در آغوش

می گیرند...

نمی شکنند...

دیوارهایی که وقتی بهشان تکیه می دهی

تو را بغل می کنند...

سنگی

نیست...




...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی