ـعشقـ منـ ...

ـعشقـ منـ ...

سلام!
خوش آمدید!
من چیزی نیستم که در مورد خودم بگم!!!
هر چی که هستم از خدا دارم! :)

.............................................................
عاغا
جون من نظر بزارین!!!!!


  • ۰
  • ۰



برای مشاهده ی کامل شعر بر روی "ادامه مطلب" کلیک کنید....



خدا می خواست در چشمان من زیباترین باشی

شرابی در نگاهت ریخت تا گیراترین باشی


نمی گنجید روح سر کشت در تنگنای تن

دلت را وسعتی بخشید تا دریاترین باشی


تو را شاعر، تو را عاشق پدید آورد و قسمت بود

که در شمسی ترین منظومه مولاناترین باشی


مقدر بود خاکستر شود زهد دروغینم

تو را آموخت همچون شعله بی پرواترین باشی


خدا تنهای تنها بود و در تنهایی پاکش

تو را تنها پدید آورد تا تنهاترین باشی


خدا وقتی تو را می آفرید از جنس لیلاها

گمان هرگز نمی بردم که واویلاترین باشی!

نظرات (۱)

 سلام 
موفق باشید
پاسخ:
       ممنونم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی